Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25514
Назва: Проблема локалізації компютерних ігор: лінгвістичний аспект (на прикладі відеогри «Genshin Impact»)
Автори: Шевчук, О. Г.
Бібліографічний опис: Шевчук О. Г. Проблема локалізації компютерних ігор: лінгвістичний аспект (на прикладі відеогри «Genshin Impact») // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу : збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції (19 травня 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 70-72
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/25514
Розташовується у зібраннях:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
shevthuk.pdf505,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.