Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/259
Назва: Проблема оцінювання та контролю у навчанні студентів-міжнародників професійно-орієнтованого читання
Інші назви: Проблема оценивании и контроля в обучении студентов-международников профессионально-ориентированому чтению
The problem of evaluation in esp teaching reading
Автори: Волік, Віталій Володимирович
Бібліографічний опис: Волік, В. В. Проблема оцінювання та контролю у навчанні студентів-міжнародників професійно-орієнтованого читання / В. В. Волік // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 127-131.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: читання
мовні навички
критерій оцінювання
розвідувальний експеримент
публіцистичний текст
валідність
Короткий огляд (реферат): Розглядається проблема оцінювання рівня володіння професійно орієнтованим читанням у майбутніх економістів. Висвітлено основні положення оцінювання та процедури контролю рівня сформованості вмінь та навичок читання в ході проведення експериментального навчання. Визначено основні критерії, типи та об’єкти контролю. Подано важливу інформацію щодо визначення рівня умінь і навичок читання фахової періодики.
Рассматривается проблема оценивания уровня владения профессиально ориентированным чтением у будущих экономистов-международников. Освещены основные положения оценивания и процедуры контроля уровня сформированности умений и навыков чтения в ходе проведения экспериментального обучения. В статье определены основные критерии, типы и объекты контроля. Подаётся важная информация относительно определения уровня знаний и навыков чтения профессиональной периодики.
The article is devoted to the problem of evaluating students’ proficiency in an ESP reading course. The author highlights the main points of evaluation and reading skills proficiency monitoring while conducting the experiment. The article deals with the main monitoring criteria, types and objectives. Referring to his previously conducted experiment, the author explains how to put the above mentioned ideas into practice. The article gives information on the criteria-referenced evaluation of students’ proficiency in ESP reading.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/259
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volik.pdf123,59 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.