Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/261
Title: Зміст та основні підходи до навчання української мови як основи формування професійної компетентності студентів нефілологічного профілю вищої школи
Other Titles: Содержание и основные подходы к обучению украинского языка как основы формирования профессиональной компетентности студентов нефилологического профиля высшей школы
Main approaches to education as the basis of the professional competence development for the students of non-philological profile of the higher school
Authors: Дроздова, Ірина Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Дроздова, І. П. Зміст та основні підходи до навчання української мови як основи формування професійної компетентності студентів нефілологічного профілю вищої школи / І. П. Дроздова // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 137-144.
Issue Date: Aug-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: зміст викладання української мови
професійна компетентність
професійно-орієнтований підхід
професійні якості мовця
Abstract: Досліджуються зміст викладання та основні підходи до навчання української мови у вищій школі як основи формування професійної компетенції студентів нефілологічного ВНЗ. Зазначено, що рівень готовності студентів до засвоєння знань зі спеціальності за допомогою необхідних комунікативних умінь досягається застосуванням цілісної системи критеріїв відбору змісту і технології формування професійного мовлення українською мовою. Визначена логічна послідовність відбору й обґрунтування етапів і методів розвитку професійного мовлення фахівців.
Исследуются содержание преподавания и основные подходы к обучению украинского языка в высшей школе как основы формирования профессиональной компетенции студентов нефилологического вуза. Отмечено, что уровень готовности студентов к усвоению знаний по специальности при помощи необходимых коммуникативных умений достигается применением целостной системы критериев отбора содержания и технологии формирования профессиональной речи на украинском языке. Определена логическая последовательность отбора и обоснования этапов и методов развития профессиональной речи специалистов.
The article deals with the teaching content and main approaches to Ukrainian language teaching in universities as the basis of professional competence development of university students of non-philological profile higher educational establishments. We pointed out that the students’ level of readiness to acquire knowledge in speciality by means of necessary communicative skills is attained with the help of integral content selection criteria system and the technique of development of professional Ukrainian speech. Having determined the system of learning content functions, we suggested the logical sequence of selection and grounding of stages and methods of the specialists’ professional speech development.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/261
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drozdova.pdf151,22 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.