Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2632
Назва: Социальные и педагогические проблемы религиоведческой грамотности подрастающего поколения
Автори: Никольский, Евгений
Ефимов, Владимир
Бібліографічний опис: Никольский, Е. Социальные и педагогические проблемы религиоведческой грамотности подрастающего поколения / Е. Никольский, В. Ефимов // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. ред. Р. Гром'як ; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.: О. Куца, М. Любащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 31. – С. 10-17. – Библиогр. в конце ст.
Дата публікації: 22-бер-2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: релігієзнавча грамотність
християнські конфесії
Короткий огляд (реферат): В статье с социальных и педагогических позиций рассматриваются вопросы стихийно возникающей религиоведческой грамотности подрастающего поколения, назначение и включение, в содержание образования которого весьма неоднозначно воспринимается и оценивается в обществе. Авторы с исторических и гуманистических позиций оценивают указанный феномен, как перманентное явление, предлагают пути его позитивного и продуктивного развития.
У статті з соціальних та педагогічних позицій розглядаються питання стихійно виникає релігієзнавчої грамотності підростаючого покоління, призначення і включення в зміст освіти якого досить неоднозначно сприймається і оцінюється в суспільстві. Автори з історичних і гуманістичних позицій оцінюючи зазначений феномен, як перманентне явище пропонують шляхи його позитивного і продуктивного розвитку.
The article with the social and pedagogical positions, matters arising spontaneously theological literacy of the younger generation are considered, appointment and included in the content of education is very ambiguously perceived and valued in society. The authors are with the historical and humanistic positions assessing this phenomenon, as a permanent phenomenon suggest ways for its positive and productive development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2632
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Studia Methodologica. Вип. 31

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nykol'skyy_Efymov.pdf268,83 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.