Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26361
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSenovska, Nadiia-
dc.contributor.authorNestaiko, Iryna-
dc.date.accessioned2022-08-10T09:48:24Z-
dc.date.available2022-08-10T09:48:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationSenovska N., Nestaiko I. WEBINAR AS A FORM OF QUALIFICATION OF TEACHERS: ON THE MATERIAL OF PRACTICAL EXPERIENCE // DIGITALIZATION AND INFORMATION SOCIETY. SELECTED ISSUES : Monograph 53. Katowice : Publishing House of University of Technology, 2022. P. 220-226.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26361-
dc.description.abstractThe article analyzes webinars as part of the modern educational process in Ukraine. The practical author's experience of holding the webinar "Secrets of professional self-regulation of a teacher", which was organized within the framework of teacher training, is described. Researchers have studied the experience of theoretical substantiation and development of webinars as a form and technology of teaching described in scientific works of Ukraine. The analysis of the author's webinar was carried out according to the following attributes: topic, purpose, tasks, tools, software, advertising, structure and duration of the lesson, content, features of interaction and communication with students, efficiency.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherPublishing House of University of Technologyuk_UA
dc.titleWEBINAR AS A FORM OF QUALIFICATION OF TEACHERS: ON THE MATERIAL OF PRACTICAL EXPERIENCEuk_UA
dc.title.alternativeВебінар як форма підвищення кваліфікації педагогів: на матеріалі практичного досвідуuk_UA
dc.typeMonograph chapteruk_UA
Располагается в коллекциях:Монографії, розділи з монографій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Senovska_Nestaiko.pdf1,15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.