Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26361
Назва: WEBINAR AS A FORM OF QUALIFICATION OF TEACHERS: ON THE MATERIAL OF PRACTICAL EXPERIENCE
Інші назви: Вебінар як форма підвищення кваліфікації педагогів: на матеріалі практичного досвіду
Автори: Senovska, Nadiia
Nestaiko, Iryna
Бібліографічний опис: Senovska N., Nestaiko I. WEBINAR AS A FORM OF QUALIFICATION OF TEACHERS: ON THE MATERIAL OF PRACTICAL EXPERIENCE // DIGITALIZATION AND INFORMATION SOCIETY. SELECTED ISSUES : Monograph 53. Katowice : Publishing House of University of Technology, 2022. P. 220-226.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Publishing House of University of Technology
Короткий огляд (реферат): The article analyzes webinars as part of the modern educational process in Ukraine. The practical author's experience of holding the webinar "Secrets of professional self-regulation of a teacher", which was organized within the framework of teacher training, is described. Researchers have studied the experience of theoretical substantiation and development of webinars as a form and technology of teaching described in scientific works of Ukraine. The analysis of the author's webinar was carried out according to the following attributes: topic, purpose, tasks, tools, software, advertising, structure and duration of the lesson, content, features of interaction and communication with students, efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26361
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи з монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Senovska_Nestaiko.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.