Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26497
Назва: Модульний підхід у навчанні: ідея, принцип, система
Автори: Рябова, Валентина
Бібліографічний опис: Рябова В. Модульний підхід у навчанні: ідея, принцип, система // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 1999. № 1. С. 12-19
Дата публікації: 1999
Видавництво: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Серія/номер: Педагогіка;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26497
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 1999, № 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf7,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.