Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевчук, Ірина-
dc.date.accessioned2022-09-26T07:52:16Z-
dc.date.available2022-09-26T07:52:16Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationЛевчук І. Проблема процесу засвоєння знань у психолого-педагогічній літературі // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 1999. № 3. С.8-13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26581-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleПроблема процесу засвоєння знань у психолого-педагогічній літературіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 1999, № 3.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lev4yk.pdf569,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.