Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26581
Название: Проблема процесу засвоєння знань у психолого-педагогічній літературі
Авторы: Левчук, Ірина
Библиографическое описание: Левчук І. Проблема процесу засвоєння знань у психолого-педагогічній літературі // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 1999. № 3. С.8-13.
Дата публикации: 1999
Издательство: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/26581
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 1999, № 3.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lev4yk.pdf569,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.