Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/266
Назва: Особистісно орієнтовані технології навчання німецької мови в економічних вищих навчальних закладах
Інші назви: Личностно ориентированные технологии обучения немецкого языка в экономических высших учебных заведениях
Person oriented technologies of german language teaching in higher economic educational institutions
Автори: Боднар, Уляна Степанівна
Бібліографічний опис: Боднар, У. С. Особистісно орієнтовані технології навчання німецької мови в економічних вищих навчальних закладах / У. С. Боднар // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 168-172.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання іноземної мови
педагогічна технологія
суб’єктний досвід
суб’єкт-суб’єктні відносини
Короткий огляд (реферат): Висвітлена доцільність впровадження та визначено найбільш прийнятні особистісно орієнтовані технології навчання у процесі вивчення німецької мови студентами економічних ВНЗ. Зазначено, що особистісно орієнтовані технології: проектна технологія, педагогічна технологія індивідуальної підтримки, сугестивна технологія та інші спрямовані на розвиток природних індивідуальних здібностей студента і становлення його суб’єктності.
Показано целесообразность внедрения и определены наиболее приемлемые личностно ориентированные технологии обучения в процессе изучения немецкого языка студентами экономических вузов. Указано, что личностно-ориентированные технологии: проектная технология, педагогическая технология индивидуальной поддержки, суггестивная технология и другие направлены на развитие природных индивидуальных способностей студента и становление его субъектности.
The article is dedicated to the question of introduction and defining the most appropriate person oriented teaching technologies in the process of German language study by the students of higher economic educational institutions. It has been noted that person oriented technologies: project terminology, pedagogical technology of individual support, suggestive technology and other are aimed at natural person abilities of a student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/266
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar.pdf105,73 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.