Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/267
Назва: Ставлення вчителів фізичної культури до використання танцювальних вправ, як засобу гармонійного розвитку учнів у процесі фізичного виховання
Інші назви: Отношение учителей физической культуры к использованию танцевальных упражнений как средства гармонического развития учеников в процессе физического воспитания
Physical training teachers attitude to the dancing exercises use as a means of pupils’ harmonious development in the physical training process
Автори: Кушнерчук, Ірина Іванівна
Бібліографічний опис: Кушнерчук, І. І. Ставлення вчителів фізичної культури до використання танцювальних вправ, як засобу гармонійного розвитку учнів у процесі фізичного виховання / І. І. Кушнерчук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2010. – № 2. – С. 172-177.
Дата публікації: сер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: танцювальні вправи
фізична культура
опитування
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано опитування вчителів фізичної культури Тернопільської, Львівської та Івано-Франківської областей стосовно їх ставлення до використання танцювальних вправ, як засобу фізичного виховання учнів. Опитування проводилось у формі анкетування, що дозволило охопити велику кількість респондентів та опрацювати одержану інформацію методом математичної статистики. Щодо категорій опитаних, то серед них були спеціалісти, учителі першої і вищої категорії. Стаж роботи – від 1-го року до 50-ти років. За допомогою неформалізованих бесід, вільного обміну думками виявлено інтереси і побажання вчителів щодо вирішення порушеної проблеми.
Проанализировано опрос учителей физической культуры Тернопольской, Львовской и Ивано-Франковской областей на предмет их отношения к использованию танцевальных упражнений, как способ физического воспитания учеников. Опрос поводился в форме анкетирования, что позволяет охватить большое количество респондентов и обработать полученную информацию методом математической статистики. Среди опрошенных были специалисты, учителя первой и второй категории со стажем работы от 1 до 50 лет. С помощью неформализированных бесед, свободного обмена мыслями, мы выявляли интересы и пожелания учителей в решении поднятой проблемы.
The article contains the analysis of the physical training teacher’s opinion poll from Ternopil, Lviv and Ivano-Frankivsk regions. It deals with the teacher’s attitude to the dancing exercises as the means of physical training. The questionnaire gives an opportunity to involve many respondents and to work up obtained information with the help of mathematical statistics. The number of the participants in a poll includes specialists, the first and higher categori teachers. The length of service: 1 year — 50 years. By means of formal discussions, free thoughts exchange we have found out teachers’ interests and desires to solve the problem under discussion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/267
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyshnerchyk.pdf141,47 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.