Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27070
Назва: Психолого-педагогічний потенціал концепту «зона найближчого розвитку» в організації професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах освіти
Автори: Коллі-Шамне, Анжеліка Володимирівна
Бібліографічний опис: Коллі-Шамне А. В. Психолого-педагогічний потенціал концепту «зона найближчого розвитку» в організації професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах освіти // Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29-30 вересня 2022 року, м. Тернопіль). Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022. C. 127-132.
Дата публікації: 29-вер-2022
Видавництво: Тернопільський національний педагогічнийуніверситет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27070
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика підготовки конкурентоспроможного фахівця як вектор освітніх парадигм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
koli.pdf338,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.