Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/270
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКреденець, Надія Ярославівна-
dc.date.accessioned2011-09-27T12:13:53Z-
dc.date.available2011-09-27T12:13:53Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationКреденець, Н. Я. Досвід становлення соціального партнерства в контексті інтеграційних процесів у європейській системі освіти / Н. Я. Креденець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 8-12.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/270-
dc.description.abstractРозглянуто зарубіжний досвід розвитку освітніх систем в контексті інтеграційних процесів загалом та становлення соціального партнерства у системі освіти зокрема. Проаналізовано складне завдання – забезпечити зростаючі потреби економіки, зумовлені розвитком виробництва високих технологій, європейських і глобальних інтеграцій та конкуренції, яке загострило необхідність побудови нової парадигми освіти протягом усього життя за допомогою соціальних партнерів. З’ясовано, що процес модернізації освітніх систем на засадах неперервності є складним і багатовимірним. У цьому контексті соціальне партнерство розглядається як засіб вирішення суперечностей між освітою та ринком праці, як механізм розвитку та адекватного функціонування системи освіти.en_US
dc.description.abstractРассмотрен зарубежный опыт развития образовательных систем в контексте интеграционных процессов в целом и становления социального партнерства в системе образования в частности. Проанализирована сложная задача – обеспечить растущие потребности экономики, обусловленные развитием производства высоких технологий, европейских и глобальных интеграций и конкуренции, которая обострила необходимость построения новой парадигмы образования в течение всей жизни с помощью социальных партнеров. Выяснено, что процесс модернизации образовательных систем на основе непрерывности является сложным и многомерным. В этом контексте социальное партнерство рассматривается как средство разрешения противоречий между образованием и рынком труда, как механизм развития и адекватного функционирования системы образования.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the foreign experience in the development of educational systems in the context of integration processes in general and the establishment of social partnership in the education system in particular.The difficult task of providing of growing needs of economy caused by the development of high technology, European and Global Integration and competition has given rise to the need to build a new paradigm of education throughout the life together with social partners. It has been found out that the process of modernization of educational systems on the basis of continuity is complex and multidimensional. In this context, social partnership is considered as a means of resolving differences between education and labour markets as a mechanism of the development and adequate functioning of the education system.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectінтеграцій процесиen_US
dc.subjectконцепція освіти протягом усього життяen_US
dc.subjectсоціальні партнериen_US
dc.subjectсоціальне партнерствоen_US
dc.subjectПразьке комюнікеen_US
dc.subjectБерлінське комюнікеen_US
dc.titleДосвід становлення соціального партнерства в контексті інтеграційних процесів у європейській системі освітиen_US
dc.title.alternativeОпыт становления социального партнерства в контексте интеграционных процессов в европейской системе образованияen_US
dc.title.alternativeExperience in the development of social partnership in the context of integration processes in the european system of educationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kredenecs.pdf121,68 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.