Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27126
Название: Інклюзивна освіта в ЗДО: принципи побудови та методи взаємодії учасників освітнього процесу
Авторы: Вініченко, Катерина
Библиографическое описание: Вініченко К. Інклюзивна освіта в ЗДО: принципи побудови та методи взаємодії учасників освітнього процесу // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : Матеріали ІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю на базі інклюзивно-ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університеті імені Володимира Гнатюка (м. Тернопіль, 20 жовтня 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 31-33.
Дата публикации: 20-окт-2022
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27126
Располагается в коллекциях:Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vinits.pdf349,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.