Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27233
Назва: Теоретико-методологічні аспекти формування професіоналізму майбутніх учителів фізичної культури
Автори: Добровольський, Володимир Михайлович
Винничук, Олег Теофілович
Бібліографічний опис: Добровольський В. М., Винничук О. Т. Теоретико-методологічні аспекти формування професіоналізму майбутніх учителів фізичної культури // Science and technology: problems, prospects and innovations : The 2nd International scientific and practical conference (November 17-19, 2022). Osaka : CPN Publishing Group, 2022. P. 323-330
Дата публікації: 17-лис-2022
Видавництво: CPN Publishing Group
Ключові слова: професіоналізм
фізичне виховання
вчитель
фізична культура
спортивна діяльність
навчання
Короткий огляд (реферат): У статті досліджені теоретико-методологічні аспекти формування професіоналізму майбутніх учителів фізичної культури, зокрема розглянуто проблему професіоналізації педагога сучасної школи, розвитку професійних якостей у випускників факультетів фізичного виховання ЗВО; проведено детальний аналіз особистісних якостей майбутнього фахівця та способи їх використання на уроках фізичної культури; охарактеризовано наслідки впливу застосування професійних якостей особистості вчителя на навчання та виховання учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27233
ISBN: 978-4-9783419-1-4
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrovolskyi_Vynnychuk.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.