Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27433
Title: Вплив відеореклами на розвиток туризму та просування бренду території
Authors: Вар’ян, Х.
Bibliographic description (Ukraine): Вар’ян Х. Вплив відеореклами на розвиток туризму та просування бренду території // Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка : збірник наукових праць. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. Вип. 1 (5). С. 100-104.
Issue Date: 2022
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27433
Appears in Collections:Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка. Вип. 1 (5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Varan.pdf276,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.