Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27433
Назва: Вплив відеореклами на розвиток туризму та просування бренду території
Автори: Вар’ян, Х.
Бібліографічний опис: Вар’ян Х. Вплив відеореклами на розвиток туризму та просування бренду території // Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка : збірник наукових праць. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. Вип. 1 (5). С. 100-104.
Дата публікації: 2022
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27433
Розташовується у зібраннях:Магістерські студії географічного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка. Вип. 1 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Varan.pdf276,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.