Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27596
Title: Особливості викладання дитячого фітнесу в школі в сучасних умовах
Authors: Пітенко, С. Л.
Кожанова, О. С.
Bibliographic description (Ukraine): Пітенко С. Л., Кожанова О. С. Особливості викладання дитячого фітнесу в школі в сучасних умовах // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали Всеукраїнської наукової конференції (27-28 жовнтя 2022 р.). Тернопіль : ТАЙП, 2022. С. 148-151
Issue Date: 27-Oct-2022
Publisher: Тайп
Keywords: інноваційні фітнес-технології
дитячий фітнес
фізкультурно-оздоровча робота в школі
школярі
рухова активність
Abstract: У публікації розкриваються особливості впровадження в зміст фізкультурно-оздоровчих занять, форм і методів роботи в школі сучасних фізкультурно-оздоровчих технологій, що визначалися за результатами анкетного опитування вчителів фізичної культури міста Києва. За даними провідних фахівців, діючі програми з фізичної культури у школі значною мірою орієнтовані на виконання контрольних нормативів з фізичної підготовленості. Зміст програм наповнений видами рухової активності, що користуються низькою популярністю у дітей, що викликає у школярів незадоволення і не стимулює їх до занять фізичною культурою і спортом. Вважаємо, що для підвищення їх рухової активності, поліпшення фізичної підготовленості на сучасному етапі розвитку суспільства актуальними є пошуки нових підходів, засобів та технологій в системі фізичного виховання дітей за рахунок впровадження сучасних фізкультурно-оздоровчих технологій, дитячого фітнесу зокрема, як в систему шкільної освіти, так і у вільний від навчання час дітей.
The publication reveals the features of introducing into the content of physical education classes, forms and methods of work at the school of modern sports and recreational technologies, which were determined by the results of a questionnaire survey of physical education teachers in the city of Kyiv. According to leading experts, the current physical education programs at the school are largely focused on the implementation of control standards for physical fitness. The content of the programs is filled with types of physical activity that are not popular among children, which causes dissatisfaction among schoolchildren and does not stimulate them to engage in physical culture
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27596
Appears in Collections:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_Pitenko.pdf201,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.