Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27882
Назва: Упровадження перспективи сильних сторін у практику діяльності університетів третього віку
Інші назви: INTRODUCTION OF PROSPECTS OF STRENGTHS IN THE PRACTICE OF ACTIVITIES OF THIRD AGE UNIVERSITIES
Автори: Поліщук, Віра Аркадіївна
Олексюк, Наталія Степанівна
Лещук, Галина Василівна
Бібліографічний опис: Поліщук В., Олексюк Н., Лещук Г. Упровадження перспективи сильних сторін у практику діяльності університетів третього віку // Соціальна робота та соціальна освіта : Науковий журнал Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2022. Вип. 1(8). С. 136-144
Дата публікації: 2022
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Ключові слова: люди літнього віку
перспектива сильних сторін
університет третього віку
моделі функціонування університетів третього віку
мета
принципи
форми і методи діяльності університетів третього віку
elderly people
perspective of strengths
university of the third age
models of functioning of universities of the third age
purpose
principles
forms and methods of activity of universities of the third age
Короткий огляд (реферат): З’ясовано особливості українського підходу до відкриття і функціонування освітніх та соціокультурних закладів для людей літнього віку, охарактеризовано особливості української моделі функціонування університетів третього віку, домінантною концепцією якої є трактування їх діяльності у контексті надання соціально-педагогічної послуги та суб’єктної позиції слухачів. Мета статті полягає в здійсненні аналізу діяльності університетів третього віку в Україні і розкритті можливостей упровадження перспективи сильних сторін у практику їх діяльності. У процесі підготовки статті використано теоретичні методи, пов’язані з вивченням наукової літератури, результатів досліджень зарубіжних і вітчизняних дослідників щодо діяльності університетів третього віку, а також методи узагальнення, порівняння, осмислення відомостей про діяльність університетів третього віку.
The peculiarities of the Ukrainian approach to the opening and functioning of educational and socio-cultural institutions for the elderly are clarified, the peculiarities of the Ukrainian model of functioning of the universities of the third age are characterized. The essence of the document of the Ministry of Social Policy of Ukraine "The introduction of social and pedagogical service "University of the Third Age" (2011) and guidelines for the organization of social and pedagogical service "University of the Third Age" in the territorial center of social services (provision of social services), which defines the general provisions of universities, the main tasks, the organization of the educational process, the approximate structure of programs, the rights and responsibilities of students and teachers. It was found that the dominant concept of the functioning of the universities of the third age in Ukraine is the interpretation of their activities in the context of providing social and pedagogical services and the subjective position of students. The purpose of the article is to analyze the activities of universities of the third age in Ukraine and to reveal the possibilities of introducing the perspective of strengths in the practice of their activities. In preparing the article, the authors used theoretical methods of studying the scientific literature, research results of foreign and Ukrainian scientists on the activities of universities of the third age, as well as the method of generalization, comparison, interpretation of information about the activities of universities of the third age.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/27882
ISSN: 2618-0715
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polishchuk_Oleksyk_Leschuk_Yman.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.