Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорська, Лілія Іванівна-
dc.date.accessioned2011-10-03T07:01:29Z-
dc.date.available2011-10-03T07:01:29Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationМорська, Л. І. Професійне вигорання українського педагога: міф чи реальність? / Л. І. Морська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 53-57.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/278-
dc.description.abstractПроаналізовано сутність феномена професійного вигорання фахівців, зокрема, прояви згаданої проблеми у професійній діяльності педагога. Визначено основні симптоми професійного вигорання учителя, фактори, що спричиняють їхній розвиток. Вказано можливі заходи подолання наслідків і попередження досліджуваного феномена.en_US
dc.description.abstractПроанализирована сущность феномена профессионального выгорания специалистов, в частности, проявление упомянутой проблемы в профессиональной деятельности педагога. Определены основные симптомы профессионального выгорания учителя, факторы, влияющие на их развитие. Сформированы возможные меры преодоления последствий и предупреждения исследуемого феномена.en_US
dc.description.abstractThe essence of professional burnout phenomenon has been analyzed in the article, namely concerning professional activity of education professionals. Main symptoms of teacher professional burnout and factors triggering their development have been defined, as well as a set of possible measures aimed at overcoming the consequences and prevention of the researched phenomenon has been outlined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпрофесійне вигорання педагогаen_US
dc.subjectемоційна та фізична втомаen_US
dc.subjectдеперсоналізаціяen_US
dc.subjectзниження особистісних та професійних домаганьen_US
dc.titleПрофесійне вигорання українського педагога: міф чи реальність?en_US
dc.title.alternativeПрофессиональное выгорание украинского педагога: миф или реальность?en_US
dc.title.alternativeProfessional burnout in ukrainian teachers: myth or reality?en_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morska.pdf113,4 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.