Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/278
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Морська, Лілія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2011-10-03T07:01:29Z | - |
dc.date.available | 2011-10-03T07:01:29Z | - |
dc.date.issued | 2011-03 | - |
dc.identifier.citation | Морська, Л. І. Професійне вигорання українського педагога: міф чи реальність? / Л. І. Морська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 53-57. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/278 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано сутність феномена професійного вигорання фахівців, зокрема, прояви згаданої проблеми у професійній діяльності педагога. Визначено основні симптоми професійного вигорання учителя, фактори, що спричиняють їхній розвиток. Вказано можливі заходи подолання наслідків і попередження досліджуваного феномена. | en_US |
dc.description.abstract | Проанализирована сущность феномена профессионального выгорания специалистов, в частности, проявление упомянутой проблемы в профессиональной деятельности педагога. Определены основные симптомы профессионального выгорания учителя, факторы, влияющие на их развитие. Сформированы возможные меры преодоления последствий и предупреждения исследуемого феномена. | en_US |
dc.description.abstract | The essence of professional burnout phenomenon has been analyzed in the article, namely concerning professional activity of education professionals. Main symptoms of teacher professional burnout and factors triggering their development have been defined, as well as a set of possible measures aimed at overcoming the consequences and prevention of the researched phenomenon has been outlined. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.subject | професійне вигорання педагога | en_US |
dc.subject | емоційна та фізична втома | en_US |
dc.subject | деперсоналізація | en_US |
dc.subject | зниження особистісних та професійних домагань | en_US |
dc.title | Професійне вигорання українського педагога: міф чи реальність? | en_US |
dc.title.alternative | Профессиональное выгорание украинского педагога: миф или реальность? | en_US |
dc.title.alternative | Professional burnout in ukrainian teachers: myth or reality? | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Morska.pdf | 113,4 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.