Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28016
Название: Використання Qr-кодів у навчальному процесі з біології в основній школі
Авторы: Степанюк, Алла Василівна
Гонтарук, Марія Василівна
Библиографическое описание: Степанюк А. В., Гонтарук М. В. Використання Qr-кодів у навчальному процесі з біології в основній школі // Modern science: innovations and prospects : the 9th International scientific and practical conference (May 29-31, 2022). Stockholm : SSPG Publish, 2022. P. 395-401
Дата публикации: 29-мая-2022
Издательство: SSPG Publish
Ключевые слова: освіта
навчання
навчальний предмет біологія
основна школа
технології QR-кодування
вчителі
Краткий осмотр (реферат): Досліджено історія створення технології QR-кодування та особливості її використання у процесі навчання шкільного курсу «Біології». Узагальено способи використання QR-кодів: за об’єктом кодування, місцем використання в освітньому процесі; за метою застосування на уроці; реалізацією функції, рівнем допомоги у застосуванні. Висвітлено методику впровадження QR-кодів на уроках «Біології» та результати її впровадження.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28016
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Stepanjyk_4.pdf1,68 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.