Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28016
Назва: Використання Qr-кодів у навчальному процесі з біології в основній школі
Автори: Степанюк, Алла Василівна
Гонтарук, Марія Василівна
Бібліографічний опис: Степанюк А. В., Гонтарук М. В. Використання Qr-кодів у навчальному процесі з біології в основній школі // Modern science: innovations and prospects : the 9th International scientific and practical conference (May 29-31, 2022). Stockholm : SSPG Publish, 2022. P. 395-401
Дата публікації: 29-тра-2022
Видавництво: SSPG Publish
Ключові слова: освіта
навчання
навчальний предмет біологія
основна школа
технології QR-кодування
вчителі
Короткий огляд (реферат): Досліджено історія створення технології QR-кодування та особливості її використання у процесі навчання шкільного курсу «Біології». Узагальено способи використання QR-кодів: за об’єктом кодування, місцем використання в освітньому процесі; за метою застосування на уроці; реалізацією функції, рівнем допомоги у застосуванні. Висвітлено методику впровадження QR-кодів на уроках «Біології» та результати її впровадження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28016
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanjyk_4.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.