Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/281
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРоманишина, Людмила Михайлівна-
dc.contributor.authorХмеляр, Інеса Макарівна-
dc.contributor.authorЛукащук, Микола Миколайович-
dc.date.accessioned2011-10-03T11:16:54Z-
dc.date.available2011-10-03T11:16:54Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationРоманишина, Л. М. Формування ключових компетентностей майбутніх фахівців у процесі навчання в медичному коледжі / Л. М. Романишина, І. М. Хмеляр, М. М. Лукащук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 71-78.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/281-
dc.description.abstractРозглянуто питання реформування медичної освіти в медичному коледжі, що потребує формування ключових компетентностей – загальнонавчальних, предметних, професійних, адаптаційних. Їх формування забезпечується застосування стратегій навчання відповідно до поставленої мети, здатністю до аналізу власної діяльності, критичного оцінення поглядів та вчинків інших, організацією та презентацією власної діяльності. Обґрунтовано вплив діяльнісного підходу до формування ключових компетентностей особистості та подано модель їх формування.en_US
dc.description.abstractРассмотрены вопросы реформирования медицинского образования в медицинском коледже, которое требует формирования ключевых компетентностей общеобразовательных, предметных, профессиональных, адаптационных. Их формирование обеспечивается применением стратегий обучения в соответствии с поставленной целью, способностью к анализу собственной деятельности, критической оценки взглядов и поступков других, организацией и презентацией собственной деятельности. Обосновано влияние деятельностного подхода к формированию ключевых компетентностей личности и подано модель их формирования.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the issue of medical education reform in college, which requires the formation of key competencies,: all educational, objective, professional and adaptable. Their formation is provided through the use of learning strategies according to the purpose, the ability to analyze their own activities, critical evaluation of views and actions of the others; organization and presentation of their activities. The influence of activity key competencies of individuals is considered and provides a model of their formation is presented.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectключові компетентностіen_US
dc.subjectінноваційні освітні технологіїen_US
dc.titleФормування ключових компетентностей майбутніх фахівців у процесі навчання в медичному коледжіen_US
dc.title.alternativeФормирование ключевых компетентностей будущих специалистов в процессе обучения в медецинском коледжеen_US
dc.title.alternativeKey competencies of future specialists in the process of learning in medical collegeen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Romanushuna_inshi.pdf263,75 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.