Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28389
Назва: Роль педагогічної практики в процесі підготовки вчителя англійської мови: досвід проекту Британської ради «Шкільний вчитель нового покоління»
Автори: Бабій, Людмила Богданівна
Кондратьєва, Тетяна Богданівна
Бібліографічний опис: Бабій Л., Кондратьєва Т. Роль педагогічної практики в процесі підготовки вчителя англійської мови: досвід проекту Британської ради «Шкільний вчитель нового покоління» // Практична підготовка здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану : матеріали міжфакультетського навчально-методичного семінару. Тернопіль : Вектор, 2022. С. 46-49
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вектор
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28389
Розташовується у зібраннях:Практична підготовка здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babii_Kondratieva.pdf553,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.