Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28444
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сорока, Ольга Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Щербина, Костянтин | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-14T10:01:26Z | - |
dc.date.available | 2023-02-14T10:01:26Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-24 | - |
dc.identifier.citation | Сорока О., Щербина К. Методичні аспекти формування компетентності працювати в команді у майбутніх менеджерів // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 29-32 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28444 | - |
dc.description.abstract | Автори піднімають питання щодо розкриття методичних аспектів формування «компетентності працювати в команді» у майбутніх менеджерів. Наголошено на тому, що саме компетентнісний підхід є ефективним у процесі формування означеної компетентності майбутніх менеджерів. Представлено ознаки команди й рольові позиції менеджера в команді. Запропоновано в якості дієвого інструменту формування «компетентності працювати в команді» використовувати тренінг. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | компетентність працювати в команді | uk_UA |
dc.subject | майбутній менеджер | uk_UA |
dc.subject | командний підхід | uk_UA |
dc.title | Методичні аспекти формування компетентності працювати в команді у майбутніх менеджерів | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна робота: виклики сьогодення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka_Shcherbyna.pdf | 489,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.