Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28462
Назва: Казкотерапія як засіб адаптації молодших школярів до навчання у початковій школі
Автори: Брик, Вікторія
Бібліографічний опис: Брик В. Казкотерапія як засіб адаптації молодших школярів до навчання у початковій школі / наук. кер. О. В. Сорока // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 44-46
Дата публікації: 24-лис-2022
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: адаптація
початкова школа
казкотерапія
психокорекційна практика
казкотерапевтична програма
молодші школярі
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено змістовні характеристики впливу казкотерапії на процес адаптації молодших школярів до навчання в початковій школі. Розкрито зміст понять «адаптація», «казкотерапія». Акцентовано увагу на розкитті можливостей та особливостей застосування казкотерапії в початковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28462
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bryk.pdf514,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.