Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28514
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХлєбік, Світлана-
dc.date.accessioned2023-02-16T11:17:47Z-
dc.date.available2023-02-16T11:17:47Z-
dc.date.issued2022-11-24-
dc.identifier.citationХлєбік С. Розвиток емоційного інтелекту дітей з особливими освітніми потребами у позашкільному середовищі // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 149-152uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28514-
dc.description.abstractВ матеріалах статті висвітлено теоретичні і практичні аспекти проблема розвитку емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами. Обгрунтовано необхідність розвиту емоційного інтелекту як основи розвитку емоційно – чуттєвої сфери даної категорії дітей. Визначено роль емпатії як ключової компетенції емоційного розвитку вихованця з особливими освітніми потребами у позашкільній діяльності. Представлено сучасні підходи до вирішення проблеми розвитку емоційного інтелекту дитини з ООП у інклюзивному середовищі закладу позашкільної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовище закладу позашкільної освітиuk_UA
dc.titleРозвиток емоційного інтелекту дітей з особливими освітніми потребами у позашкільному середовищіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Khliebik.pdf133,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.