Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28514
Назва: Розвиток емоційного інтелекту дітей з особливими освітніми потребами у позашкільному середовищі
Автори: Хлєбік, Світлана
Бібліографічний опис: Хлєбік С. Розвиток емоційного інтелекту дітей з особливими освітніми потребами у позашкільному середовищі // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 149-152
Дата публікації: 24-лис-2022
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: емоційний інтелект
емоційна компетентність
емпатія
дитина з особливими освітніми потребами
інклюзивне середовище закладу позашкільної освіти
Короткий огляд (реферат): В матеріалах статті висвітлено теоретичні і практичні аспекти проблема розвитку емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами. Обгрунтовано необхідність розвиту емоційного інтелекту як основи розвитку емоційно – чуттєвої сфери даної категорії дітей. Визначено роль емпатії як ключової компетенції емоційного розвитку вихованця з особливими освітніми потребами у позашкільній діяльності. Представлено сучасні підходи до вирішення проблеми розвитку емоційного інтелекту дитини з ООП у інклюзивному середовищі закладу позашкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28514
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khliebik.pdf133,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.