Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28592
Назва: Роль структурованого освітнього середовища у навчанні дітей з розладом спектру аутизму
Автори: Чорній, Н. Д.
Бібліографічний опис: Чорній Н. Д. Роль структурованого освітнього середовища у навчанні дітей з розладом спектру аутизму / наук. кер. В. А. Поліщук // Magisterium: збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за матеріалами студентського науково-практичного круглого столу (Тернопіль, 3 грудня 2020 року). Тернопіль : Вектор, 2020. С. 154-157
Дата публікації: 3-гру-2020
Видавництво: Вектор
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28592
Розташовується у зібраннях:Magisterium (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chornii.pdf465,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.