Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28602
Title: Психолого-педагогічне вивчення молодих сімей у процесі профілактики проявів насильства
Authors: Парфанович, Андрій
Bibliographic description (Ukraine): Парфанович А. Психолого-педагогічне вивчення молодих сімей у процесі профілактики проявів насильства // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : збірник наукових статей. Суми, 2017. С. 132-137
Issue Date: 2017
Keywords: насильство
молоді сім'ї
профілактика
психолого-педагогічна характеристика
вивчення
насилие
молодые семьи
профилактика
психолого-педагогическая характеристика,
изучение
violence
young families
prévention
psychological and pedagogical characteristics
study
Abstract: У профілактиці насильства серед молоді особливий акцент слід приділяти психолого-педагогічному вивченню індивідів, а саме що стосується: мотивації вступу до шлюбу; готовності до сімейного життя; поглядів на виконання ролей чоловіка і жінки; характеру міжособистісних стосунків; сумісності партнерів; перспектив розвитку стосунків.
В профилактике насилия среди молодежи особенно следует обратить внимание на психолого-педагогическом изучении индивидов, а именно что касается: мотивации вступления в брак; готовности к семейной жизни; взглядов на исполнение семейной роли; характера межличностніх отношений; совместимости партнеров; перспектив развития отношений.
In the prévention of violence among young people spécial emphasis should be placed on the psychological and pedagogical study of individuels, in particular: the motivation for marriage; readiness for family life; views on the rôle of husband and wife; nature of interpersonal relationships; compatibility of partners; prospects for the development of relations.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28602
Appears in Collections:Публікації здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parfanovych_1.pdf3,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.