Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28638
Название: Розвиток технологій моральної культури в початковій освіті у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. : використання досвіду в сучасній школі
Другие названия: THE DEVELOPMENT OF TECHNOLOGIES OF MORAL CULTURE IN PRIMARY EDUCATION IN THE SECOND HALF OF THE TWENTIETH – EARLY XXI CENTURY: THE USE OF EXPERIENCE IN A MODERN SCHOOL
ROZWÓJ TECHNOLOGII KULTURY MORALNEJ W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W DRUGIEJ POŁOWIE XX – NA POCZĄTKU XXI WIEKU: WYKORZYSTANIE DOŚWIADCZENIA WE WSPÓŁCZESNEJ SZKOLE
Авторы: Jankovych, Aleksandra
Библиографическое описание: Jankovych A. Розвиток технологій моральної культури в початковій освіті у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. : використання досвіду в сучасній школі // Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoly Wyzszej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze i Edukacji. Bydgoszczy, 2021. Nr 16. S. 5 – 19.
Дата публикации: 2021
Ключевые слова: моральна культура
виховні технології
початкова освіта
розвиток
періодизація генези
учні молодшого шкільного віку
moral culture
educational technologies
primary education
development
periodization of genesis
primary school students
kultura moralna
technologie wychowawcze
edukacja wczesnoszkolna
rozwój
periodyzacja genezy
uczniowie młodszego szkolnego wieku
Краткий осмотр (реферат): Здійснено ретроспективний аналіз технологій, спрямованих на формування моральної культури учнів у початкових школах України у другій половині ХХ – на поч. ХХІ ст. Відображено визначальний вплив суспільно-політичних чинників на генезу початкової освіти та виховних технологій. Обґрунтовано періодизацію розвитку виховних технологій та виявлено провідні тенденції виокремлених періодів. Схарактеризовано технології, спрямовані на формування моральної культури дітей молодшого шкільного віку. Акцентовано увагу на недоліках у вихованні моральних цінностей. Виявлено перспективні ідеї для впровадження у сучасних початкових школах.
A retrospective analysis of technologies aimed at forming the moral culture of students in primary schools of Ukraine in the second half of the twentieth – early XXI century has been done. The defining influence of socio-political factors on the genesis of primary education and educational technologies has been reflected. The periodization of the development of educational technologies has been substantiated. The leading tendencies of the distinguished periods have been revealed. Technologies aimed at the formation of moral culture of primary school children have been characterized. Emphasis has been placed on the shortcomings in the education of moral values. Promising ideas for implementation in modern primary schools have been identified.
Dokonano retrospektywną analizę technologii, skierowanych na kształtowanie moralnej kultury uczniów w edukacji wczesnoszkolnej na Ukrainie w drugiej połowie XX – na początku XXI wieku. Odzwierciedlono określający wpływ społeczno-politycznych czynników na genezę edukacji i technologii wychowawczych. Uzasadniono periodyzację rozwoju technologii wychowawczych i ujawniono przewodnie tendencje wyodrębnionych okresów. Charakteryzowano technologie, skierowane na kształtowanie kultury moralnej dzieci młodszego wieku szkolnego. Akcentowano uwagę na usterkach w wychowaniu wartości moralnych. Ujawniono idee perspektywne dla wykorzystania we współczesnych szkołach edukacji wczesnoszkolnej.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28638
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
jankovych.pdf828,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.