Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/286
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМартинюк, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2011-10-03T11:42:07Z-
dc.date.available2011-10-03T11:42:07Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationМартинюк, О. В. Реалізація прогресивних ідей досвіду США з підготовки магістрів технічного перекладу в освітньому просторі України / О. В. Мартинюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 2. – С. 100-106.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/286-
dc.description.abstractПроаналізовано системи професійної підготовки перекладачів в Україні та США. Розкрито зміст поняття «технічний переклад». Визначено чинники впливу на ефективність організації навчального процесу при підготовці технічних перекладачів. Висвітлено особливості організації навчання магістрів технічного перекладу у вищих навчальних закладах США. Виокремлено прогресивні ідеї американського досвіду з професійної підготовки технічних перекладачів за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» та обґрунтовано напрями їх реалізації у системі вищої освіти України.en_US
dc.description.abstractПроанализированы системы профессиональной подготовки переводчиков в Украине и США. Раскрыто содержание понятия «технический перевод». Определены факторы, влияющие на эффективность учебного процесса при подготовке технических переводчиков. Освещены некоторые особенности организации образования магистров технического перевода в высших учебных заведениях США. Выделены прогрессивные идеи американского опыта профессиональной подготовки технических переводчиков в рамках образовательно-квалификационного уровня «магистр» и обоснованы направления их реализации в системе высшего образования Украины.en_US
dc.description.abstractThe systems of the professional translation training in Ukraine and the USA are analyzed. The term “technical translation” is defined. The factors influencing the effectiveness of the educational process organization in technical translator training are identified. The peculiarities of the Master’s degree in technical translation training programs in the higher educational establishments of the USA are highlighted. The progressive ideas of the American experience in technical translators’ professional training on the Master’s degree level are singled out. The directions of their introduction into the Ukrainian educational environment are suggested.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectтехнічний перекладen_US
dc.subjectмагістрen_US
dc.titleРеалізація прогресивних ідей досвіду США з підготовки магістрів технічного перекладу в освітньому просторі Україниen_US
dc.title.alternativeРеализация прогрессивных идей опыта США в подготовке магистров технического перевода в образовательном пространстве Украиныen_US
dc.title.alternativeImplementing the progressive ideas of the American experience of technical translation training on master’s degree level into the Ukrainian educational environmenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Martunyk.pdf135,21 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.