Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28729
Название: Moodle як основа системи дистанційного навчання та формування електронного освітнього середовища
Другие названия: MOODLE AS THE BASIS OF THE DISTANCE LEARNING SYSTEM AND THE FORMATION OF AN ELECTRONIC EDUCATIONAL ENVIRONMENT
Авторы: Зуєнко, Неля Олександрівна
Лупак, Наталія Миколаївна
Денисенко, Наталя Леонідівна
Шкурко, Валентина Юріївна
Паньковець, Віталій Леонідович
Библиографическое описание: Moodle як основа системи дистанційного навчання та формування електронного освітнього середовища / Н. О. Зуєнко та ін. // Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». Серія «Психологія». Серія «Медицина». Київ, 2023. Вип № 8(26). С. 122-136
Дата публикации: 2023
Ключевые слова: освітні технології
світовий ринок освітніх технологій
ринок EdTech
дистанційна освіта
LMS Moodle
інформаційні ресурси
середовище дистанційного навчання Moodle
educational technologies
world market of educational technologies
Edtech market
distance education
LMS Moodle
information resources
distance learning environment Moodle
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена вивченню системи дистанційного навчання LMS Moodle у сучасному освітньому процесі, яка надає платформу, що дозволяє створювати та вести дистанційні курси. У статті розглянуто стан світового ринку освітніх технологій (EdTech) як найперспективнішого сегменту ринку освітніх послуг, виявлено його основні драйвери та бар'єри, що стримують розвиток. Проаналізовано сучасний стан процесу навчання в електронній формі через мережу Інтернет. Відзначено інтегрування віртуального навчального середовища з інформаційною системою менеджменту з метою створення керованого навчального середовища. Розглянуто переваги та недоліки Мoodle як сучасного інтернет-середовища при використанні в освітньому процесі. Дистанційне середовище Moodle призначене для онлайн-курсів та володіє оптимальним набором ресурсних можливостей для реалізації змішаного навчання. Дистанційне навчання у контексті вищої школи найефективніше не як самостійна форма освіти, а як складова змішаного навчання (blended learning). Його переваги полягають у поєднанні традиційного навчання (аудиторного) та самостійного навчання (дистанта). У сучасних освітніх умовах, що характеризуються підвищеною мобільністю, розмаїттям і різноманітністю інформації, виникають певні труднощі управління освітнім процесом, спрямованим на підвищення якості освіти в умовах світової глобалізації. Сучасна модель освітнього процесу орієнтується на високий стандарт якості освіти, змісту та технологій на всіх етапах освіти. Використання системи LMS Moodle дозволяє підвищити якість дистанційної освіти. Цю систему управління освітою можна застосувати для організації традиційного, дистанційного та змішаного навчання. Система LMS Moodle дозволяє контролювати активність студентів, створює для кожного портфоліо та зберігає всю статистику навчання, а також полегшує роботу викладача, дозволяючи економно та ефективно використовувати його час. Дистанційне навчання на базі LMS Moodle – перспективне навчання у сучасному освітньому процесі.
Abstract. The article is devoted to the study of the distance learning system LMS Moodle in the modern educational process, which provides a platform that allows you to create and conduct distance courses. The authors considered the role of the system in the educational process and substantiated that the LMS Moodle system makes the learning process more effective and efficient. The advantages and disadvantages of Moodle as a modern Internet environment when used in the educational process of a university are considered. The article examines the state of the world market of educational technologies (EdTech) as the most promising segment of the market of educational services, reveals its main drivers and barriers restraining development. The Moodle remote environment is designed for online courses and has an optimal set of resources for implementing blended learning. Distance learning in higher education is most effective not as an independent form of education, but as a component of blended learning. Its advantages are a combination of traditional learning (auditory) and independent learning (distance). In modern educational conditions characterized by increased mobility, variety and variety of information, there are certain difficulties in managing the educational process aimed at improving the quality of education in the conditions of world globalization. The modern model of the educational process focuses on a high standard of quality of education, content and technologies at all stages of education. Using the LMS Moodle system allows you to improve the quality of distance education. This educational management system can be applied to the organization of traditional, distance and blended learning. The LMS Moodle system allows you to monitor the activity of students, creates for each portfolio and stores all learning statistics, and also facilitates the work of the teacher, allowing to use his time economically and efficiently. Distance learning based on LMS Moodle is a promising learning in the modern educational process.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28729
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zuyenko.pdf1,61 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.