Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28994
Назва: Соціокультурний феномен аутентичного рекламного ролика. Лінгводидактичний потенціал
Автори: М’ясковський, Михайло Євстахович
Бібліографічний опис: М’ясковський М. Є. Соціокультурний феномен аутентичного рекламного ролика. Лінгводидактичний потенціал // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу : збірник тез IV Міжнародної науково-практичної конференції (28 квітня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 140-142
Дата публікації: 28-кві-2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/28994
Розташовується у зібраннях:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Miaskovskyi.pdf464,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.