Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29068
Название: Стратегії просування бренду в соціальних мережах (на прикладі інстаграм-сторінки кафедри журналістики ТНПУ)
Авторы: Касько, Ольга
Библиографическое описание: Касько О. Стратегії просування бренду в соціальних мережах (на прикладі інстаграм-сторінки кафедри журналістики ТНПУ) / наук. кер. Г. Синоруб // Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції для молодих учених і здобувачів освіти (м. Тернопіль, 11 квітня 2023 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 81-83
Дата публикации: 11-апр-2023
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29068
Располагается в коллекциях:Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
33_Kasko.pdf357,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.