Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorWu, Qiong-
dc.date.accessioned2023-06-14T11:59:47Z-
dc.date.available2023-06-14T11:59:47Z-
dc.date.issued2023-05-11-
dc.identifier.citationWu Qiong Theory and practice of implementing the continuity between pre-school education and primary school // Формування професійної компетентності майбутніх фахівців: педагогічна та філологічна парадигми : матеріали Міжнародної науково-практичної міждисциплінарної конференції (м. Тернопіль, 11 травня 2023 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 37-42uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-595-124-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29164-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleTheory and practice of implementing the continuity between pre-school education and primary schooluk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Формування професійної компетентності майбутніх фахівців: педагогічна та філологічна парадигми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10_Qiong.pdf61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.