Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29164
Назва: Theory and practice of implementing the continuity between pre-school education and primary school
Автори: Wu, Qiong
Бібліографічний опис: Wu Qiong Theory and practice of implementing the continuity between pre-school education and primary school // Формування професійної компетентності майбутніх фахівців: педагогічна та філологічна парадигми : матеріали Міжнародної науково-практичної міждисциплінарної конференції (м. Тернопіль, 11 травня 2023 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 37-42
Дата публікації: 11-тра-2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29164
ISBN: 978-617-595-124-8
Розташовується у зібраннях:Формування професійної компетентності майбутніх фахівців: педагогічна та філологічна парадигми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10_Qiong.pdf61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.