Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29165
Назва: Усвідомлене читання як засіб реалізації інформативності навчальних текстів підручника
Автори: Кодлюк, Ярослава Петрівна
Одинцова, Галина Степанівна
Бібліографічний опис: Кодлюк Я., Одинцова Г. Усвідомлене читання як засіб реалізації інформативності навчальних текстів підручника // Формування професійної компетентності майбутніх фахівців: педагогічна та філологічна парадигми : матеріали Міжнародної науково-практичної міждисциплінарної конференції (м. Тернопіль, 11 травня 2023 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 43-46
Дата публікації: 11-тра-2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29165
ISBN: 978-617-595-124-8
Розташовується у зібраннях:Формування професійної компетентності майбутніх фахівців: педагогічна та філологічна парадигми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_Kodlyk_Oduntsova.pdf431,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.