Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29175
Название: Інновації в професійній підготовці майбутніх вихователів в умовах війни
Другие названия: INNOVATIONS IN THE PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE EDUCATORS IN THE CONDITIONS OF WAR
Авторы: Писарчук, Оксана Тарасівна
Жаркова, Ірина Іванівна
Ратушняк, Наталія Олегівна
Чайка, Володимир Мирославович
Янкович, Олександра Іванівна
Библиографическое описание: Інновації в професійній підготовці майбутніх вихователів в умовах війни / О. Т. Писарчук та ін. // Вісник науки та освіти : електронний журнал. Серії філологія, культура і мистецтво, педагогіка, історія та археологія, соціологія. Київ, 2023. № 4(10). С. 642-652. DOI : https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-4(10)-642-652
Дата публикации: 2023
Ключевые слова: інновації
дистанційне навчання
метод проєктів
війна
майбутні вихователі
innovation
distance learning
project-based learning
war
future educators
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз проблематики застосування інновацій в професійній підготовці майбутніх вихователів в умовах 643 війни. Визначено, що у зв’язку з реформуванням системи вищої освіти в Україні викладачі активно впроваджують інтерактивні та інноваційні методи навчання. З початком війни освітні заклади перейшли на дистанційне навчання, що призвело до активного пошуку сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій та онлайн застосунків, які допоможуть викладачам продовжити впроваджувати інновації в систему освіти. Зазначено, що до інноваційних технологій віднесено наступні методи: тренінги, майстер-класи, метод-проєктів, медіа-технологій, проблемні групи, творчі майстерні, світлиці передового педагогічного досвіду, центри, журнали, галереї, конференції, семінари, круглі столи, олімпіади з дошкільної педагогіки, фестивалі педагогічної майстерності. Звернено увагу, що під час дистанційного навчання потрібно акцентувати увагу на набутті та розвитку практичних складових діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Саме тому запропоновано теоретичний матеріал розміщувати на онлайн платформах MOODLE та Google Classroom. На прикладі методу проєктів розглянуто застосування онлайн технологій під час дистанційного навчання. Обґрунтовано, що метод проєктів сприяє розвитку пізнавальних навичок студентів, формуванню їхніх умінь самостійно конструювати власні знання, орієнтуватись в інформаційному середовищі, розвиває критичне і творче мислення. Зазначено, що проєктна діяльність посилює мотивацію студентів до навчання, активізує пошук дидактичних підходів в організації педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах та створює умови для творчої реалізації суб’єктів освітнього процесу, розвиває уміння забезпечити особистісно-зорієнтований підхід до дітей. Визначено, що метод проєктів під час дистанційного навчання можна реалізовувати з допомогою наступних програм та додатків: ZOOM, Google Chat, Google Jamboard, Google Drive, Google Keep, Google форми.
The article analyzes the problems of applying innovations in the professional training of future educators in wartime. It has been determined that in connection with the reform of the higher education system in Ukraine, teachers are actively introducing interactive and innovative teaching methods. Since the beginning of the war, educational institutions have switched to distance learning, which has led to an active search for modern information and computer technologies and online applications that will help teachers continue to innovate in the education system. It is noted that innovative technologies include the following methods: trainings, master classes, method projects, media technologies, problem groups, creative workshops, rooms of advanced pedagogical experience, centers, magazines, galleries, conferences, seminars, round tables, preschool pedagogy competitions, and pedagogical excellence festivals. It is emphasized that during distance learning it is necessary to focus on the acquisition and development of practical components of the activities of future teachers of preschool education institutions. That is why it is proposed to post theoretical material on the online platforms MOODLE and Google Classroom. The use of online technologies in distance learning is considered on the example of the project method. It is substantiated that the project method contributes to the development of students' cognitive skills, the formation of their ability to independently construct their own knowledge, navigate the information environment, and develop critical and creative thinking. It is noted that project activity enhances students' motivation to learn, intensifies the search for didactic approaches in the organization of the pedagogical process in preschool educational institutions and creates conditions for the creative realization of the subjects of the educational process, develops the ability to provide a personality-oriented approach to children. It has been determined that the project method in distance learning can be implemented using the following programs and applications: ZOOM, Google Chat, Google Jamboard, Google Drive, Google Keep, Google Forms.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29175
ISSN: 2786-6165
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pusarchyk_et_al_Visnuk_nayku.pdf1,6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.