Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКондрацька, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-06-27T12:51:56Z-
dc.date.available2023-06-27T12:51:56Z-
dc.date.issued2023-05-18-
dc.identifier.citationКондрацька Л. А. Педагогічна модель саморозкриття бандуриста-перформера // Science and innovation of modern world. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. London : Cognum Publishing House, 2023. P. 330-338uk_UA
dc.identifier.isbn978-92-9472-194-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29516-
dc.description.abstractРозширення бандуристом-перформером ментального досвіду - когнітивної, профоричної і практичної екфорії духовних енґрам - шляхом витіснення із психологічного кластеру «Я» катастатичних проявів потребує артистичних зусиль для майєвтичного діалогу. Тому засобом його набуття постає технологія мисленного музикування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherCognum Publishing Houseuk_UA
dc.subjectбандуристuk_UA
dc.subjectтипологія бандурного репертуаруuk_UA
dc.subjectперформативна дидактикаuk_UA
dc.subjectекзистенційно-феноменологічна парадигма музичної педагогікиuk_UA
dc.subjectментальний вчинокuk_UA
dc.titleПедагогічна модель саморозкриття бандуриста-перформераuk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kondratska_SCIENCE.pdf1,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.