Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29516
Title: Педагогічна модель саморозкриття бандуриста-перформера
Authors: Кондрацька, Людмила Анатоліївна
Bibliographic description (Ukraine): Кондрацька Л. А. Педагогічна модель саморозкриття бандуриста-перформера // Science and innovation of modern world. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. London : Cognum Publishing House, 2023. P. 330-338
Issue Date: 18-May-2023
Publisher: Cognum Publishing House
Keywords: бандурист
типологія бандурного репертуару
перформативна дидактика
екзистенційно-феноменологічна парадигма музичної педагогіки
ментальний вчинок
Abstract: Розширення бандуристом-перформером ментального досвіду - когнітивної, профоричної і практичної екфорії духовних енґрам - шляхом витіснення із психологічного кластеру «Я» катастатичних проявів потребує артистичних зусиль для майєвтичного діалогу. Тому засобом його набуття постає технологія мисленного музикування.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29516
ISBN: 978-92-9472-194-5
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kondratska_SCIENCE.pdf1,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.