Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29516
Название: Педагогічна модель саморозкриття бандуриста-перформера
Авторы: Кондрацька, Людмила Анатоліївна
Библиографическое описание: Кондрацька Л. А. Педагогічна модель саморозкриття бандуриста-перформера // Science and innovation of modern world. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. London : Cognum Publishing House, 2023. P. 330-338
Дата публикации: 18-мая-2023
Издательство: Cognum Publishing House
Ключевые слова: бандурист
типологія бандурного репертуару
перформативна дидактика
екзистенційно-феноменологічна парадигма музичної педагогіки
ментальний вчинок
Краткий осмотр (реферат): Розширення бандуристом-перформером ментального досвіду - когнітивної, профоричної і практичної екфорії духовних енґрам - шляхом витіснення із психологічного кластеру «Я» катастатичних проявів потребує артистичних зусиль для майєвтичного діалогу. Тому засобом його набуття постає технологія мисленного музикування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29516
ISBN: 978-92-9472-194-5
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kondratska_SCIENCE.pdf1,13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.