Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29599
Назва: Сутність, структура і зміст лідерської компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту
Інші назви: ESSENCE, STRUCTURE AND CONTENT OF THE LEADERSHIP COMPETENCE OF FUTURE OFFICERS - SPECIALISTS IN PHYSICAL CULTURE AND SPORTS
Автори: Ягупов, Василь
Білошицький, Василь
Бібліографічний опис: Ягупов В., Білошицький В. Сутність, структура і зміст лідерської компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. № 1. С. 210-219. DOI : 10.25128/2415-3605.23.1.27
Дата публікації: 2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: лідерська компетентність
лідер
сутність
структура
компонент
фізична культура
спорт
офіцер
leadership competence
leader
essence
structure
component
physical culture
sport
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано сутність, зміст і структуру лідерської компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту. Проаналізовано погляди українських і зарубіжних науковців щодо сутності поняття «лідерська компетентність фахівців». Визначено і розкрито зміст лідерської компетентності майбутніх офіцерів – фахівців фізичної культури і спорту. На основі узагальнення наукових джерел з урахуванням специфіки фахової діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в Збройних силах України (ЗСУ) визначено структуру їх лідерської компетентності, яка містить ціннісно-мотиваційний (цінності, мотиви, мотивація та бажання до лідерської поведінки і діяльності як професіонала у сфері фізичної культури і спорту у військовому середовищі), когнітивний (теоретичні знання щодо своєї лідерської поведінки і діяльності як офіцера, так і професіонала-лідера у сфері фізичної культури і спорту військовослужбовців), поведінково-діяльнісний (професійні практичні лідерські навички, уміння та здатності, необхідні для лідерської військово-професійної діяльності і поведінки у військовому середовищі), індивідуально-психічний (цілеспрямованість, рішучість, надійність, стресостійкість, витривалість) і суб’єктний (усвідомлення і сприйняття самого себе як суб’єкта – лідера, а також відповідальність, автономність, лідерська суб’єктність) компоненти.
The essence, content and structure of leadership competence of future officers - specialists in physical education and sports are substantiated. The views of domestic and foreign scientists regarding the essence of the concept of «leadership competence of specialists» were analyzed. The content of the leadership competence of future officers - specialists in physical culture and sports is defined and revealed, and it is indicated that their leadership competence represents an integrated component of military-professional competence, which combines values and motivation of leadership behavior and activity, leadership qualities as a military specialist, his leadership theoretical and practical preparedness, ability and willingness to solve professional and professional problems and tasks in accordance with job duties with the actualization of leadership knowledge, abilities, skills, values, motivation and professionally important leadership qualities acquired during professional training. Based on the generalization of scientific sources, taking into account the specifics of the professional activity of future specialists in physical culture and sports in the Armed Forces of Ukraine (hereinafter – the Armed Forces), the structure of their leadership competence was determined, which includes a valuemotivational (a set of perceived values, motives, motivation, desires for leadership behavior and activity as a professional in the field of physical culture and sports in a military environment), cognitive (theoretical knowledge about one’s leadership behavior and activities as an officer and a professional leader in the field of physical culture and sports of military personnel), behavioral and operational (a set of professional practical leadership skills, skills and abilities necessary for military professional activity and behavior in a military environment ), individual-psychological (purposefulness, determination, reliability, self-improvement, stress resistance, endurance) and subject (awareness and perception of oneself as a subject - leader, as well as responsibility, autonomy, independence and leadership subjectivity) components.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29599
ISSN: 2311-6382
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2023, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27_YAHUPOV_BILOSHYTSKYI.pdf445,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.