Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПончко Тетяна-
dc.date.accessioned2023-07-12T10:48:00Z-
dc.date.available2023-07-12T10:48:00Z-
dc.date.issued2023-04-23-
dc.identifier.citationПончко Т. Педагогіка партнерства як основа взаємодії педагогічного колективу з родиною здобувача освіти з особливими освітніми потребами / наук. кер. Н. Л. Сеньовська // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 23-24 квітня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 246-249uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-595-125-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29758-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства як основа взаємодії педагогічного колективу з родиною здобувача освіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48_Ponchko_Senovska.pdf412,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.