Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29758
Назва: Педагогіка партнерства як основа взаємодії педагогічного колективу з родиною здобувача освіти з особливими освітніми потребами
Автори: Пончко Тетяна
Бібліографічний опис: Пончко Т. Педагогіка партнерства як основа взаємодії педагогічного колективу з родиною здобувача освіти з особливими освітніми потребами / наук. кер. Н. Л. Сеньовська // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 23-24 квітня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 246-249
Дата публікації: 23-кві-2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29758
ISBN: 978-617-595-125-5
Розташовується у зібраннях:Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48_Ponchko_Senovska.pdf412,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.