Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29829
Назва: Використання штучного інтелекту в маркетингових комунікаціях: можливості та виклики
Автори: Мироненко, Владлена
Бібліографічний опис: Мироненко В. Використання штучного інтелекту в маркетингових комунікаціях: можливості та виклики // Соціальні комунікації в умовах глобалізаційних процесів: стан, тенденції, перспективи : збірник тез за матеріалами Міжнародної наукової конференції (м. Тернопіль, 16-17 червня 2023 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С.71-73
Дата публікації: 16-чер-2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29829
Розташовується у зібраннях:Соціальні комунікації в умовах глобалізаційних процесів: стан, тенденції, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26_Muronenko.pdf257,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.