Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2987
Title: К вопросу о гуманитарных и антропологических основах математики как науки и учебного предмета
Authors: Ефимов, Владимир
Bibliographic description (Ukraine): Ефимов, В. К вопросу о гуманитарных и антропологических основах математики как науки и учебного предмета / Владимир Ефимов // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р.Гром’як; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.:, О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 32. – С. 13-20. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: В статье с науковедческих позиций рассматривается дискурс развития представлений об объекте и предмете математики как науки от Античности до ХХ1 вв. Автор раскрывает гуманитарные стороны математики как науки и учебного предмета дополняет и расширяет сложившееся в истории науки концепцию математического знания.
У статті з наукознавчих позицій розглядається дискурс розвитку уявлень про об'єкт і предмет математики як науки від Античності до ХХ1 ст. Автор розкриває з гуманітарного боку математику як науку та навчальний предмет, доповнює і розширює то, що склалося в історії науки про концепцію математичного знання.
In article with scientifycal positions the discourse of development of representations about object and a mathematics subject is considered as sciences from antiquity to ХХ1 centuries. The Author opens the humanitarian parties of mathematics as science and a subject supplements and expands developed in history of a science the conceptes of mathematical knowledge.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2987
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 32

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Efymov_Vladym.pdf557,99 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.