Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2997
Назва: До проблеми систематизації вправ для навчання студентів аудіюванню
Автори: Олійник, Тетяна
Підручна, Зінаїда
Бібліографічний опис: Олійник, Т. До проблеми систематизації вправ для навчання студентів аудіюванню / Тетяна Олійник, Зінаїда Підручна // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р.Гром’як; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.:, О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 32. – С. 60-63. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретичні дослідження щодо систематизації вправ для навчання студентів аудіюванню. Запропоновано та обґрунтовано свою точку зору з цього питання.
В статье проанализировано теоретические исследования относительно систематизации упражнений для обучения студентов аудированию. Предложена собственная точка зрения.
Theoretical research of the exercises systematization for the students’ training audition is analysed in this article. It is suggested and determined authors’ point of view concerning this question.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2997
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Studia Methodologica. Вип. 32

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oliynyk_Tetyan.pdf527,65 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.