Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3020
Title: Жанр учительного Євангелія: специфіка та історія розвитку
Authors: Мелих, Богдана
Bibliographic description (Ukraine): Мелих, Б. Жанр учительного Євангелія: специфіка та історія розвитку / Богдана Мелих // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р.Гром’як; відп. ред. Ю. Завадський ; редкол.:, О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 32. – С. 167-170. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: На основі дослідження наукових праць, які стосуються жанрів проповіді та учительного євангелія в українській літературі, їх національної апробації та історії розвитку, зроблено спробу виокремити ключові риси названих змістоформ як підставу до вивчення жанрових особливостей «Учительного Євангелія» Кирила Транквіліона Ставровецького.
Автор исследования, анализируя научные работы, касающиеся жанра проповеди и учительного евангелия в украинской литературе, их национальной апробации и истории развития, делает попытку выделить главные черты анализируемых жанров как основу для изучения конкретного произведения – «Учительного евангелия» Кирилла Транквиллиона Ставровецкого.
The author of research analyses the scholar papers that are dedicated to the genre of homily and didactic gospel in the Ukrainian literature. The history of these genres development gives an opportunity to define the genre specificity of the “Didactic Gospel” of Kyrylo Trankvilion Stavrovetskyy and to make a deeper analysis of his author’s style.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3020
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 32

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melykh_Bohd.pdf528,7 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.