Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30342
Назва: Моніторингове дослідження рівня підготовки соціального працівника до створення доступного середовища в системі ОТГ
Інші назви: MONITORING STUDY OF THE LEVEL OF TRAINING OF THE SOCIAL WORKER TO CREATE AN ACCESSIBLE ENVIRONMENT IN THE OTG SYSTEM
Автори: Удич, Зоряна Ігорівна
Шульгіна, Лілія
Бібліографічний опис: Удич З., Шульгіна Л. Моніторингове дослідження рівня підготовки соціального працівника до створення доступного середовища в системі ОТГ // Ввічливість. Humanitas, 2023. № 1. С. 125-131. DOI https://doi.org/10.32782/humanitas/2023.1.18
Дата публікації: 2023
Ключові слова: соціальний працівник
мотиваційна орієнтація
емоційна самосвідомість
емоційний інтелект
social worker
motivational orientation
emotional self-awareness
emotional intelligence
Короткий огляд (реферат): Метою статті є проведення моніторингового дослідження рівня підготовки соціального працівника до створення доступного середовища в системі ОТГ. Визначено, що для дослідження мотиваційного компонента готовності соціального працівника до створення доступного середовища в системі ОТГ нами використано валідну методику ТОМ «Тест мотиваційних орієнтацій», розробники: Л. Борджоні, Л. Петіта, К. Барбара- неллі, адаптацію здійснили Л. Бурлачук, Х. Рахубовська. З метою вивчення мотиваційних орієнтацій соціаль- ного працівника до створення доступного середовища в системі ОТГ використано методику ТОМ: опиту- вальник, призначений для вимірювання мотивів, які керують поведінкою в професійних умовах. Ця методика базується на теорії потреб Макклелланда і теорії Берліна; опитувальник спрямований на вимірювання трьох виявлених мотиваційних орієнтацій Макклелландом, а також здійснено окремий аспект потреби в успіху – орієнтація на новизну, розглянуту в теорії Берліна. У ході оцінки особистісно-адаптивного критерію рівня підготовки соціальних працівників до створення доступного середовища використано наступні психодіагнос- тичні методики: Методика «Емоційна самосвідомість» (О. Власова); Опитувальник емоційного інтелекту «ЕмІн» (Д. Люсін). Результати дослідження базуються на позиції 200 студентів спеціальності «Соціальна робота» старших курсів. В ході проведення експериментального дослідження отримано результати, які вка- зують на різні рівні розвитку емоційного інтелекту майбутніх соціальних працівників в контексті готовнос- ті до створення доступного середовища в системі ОТГ. Також було визначено рівні емоційної самосвідомості майбутніх соціальних працівників (за методикою О. Власової) та емоційного інтелекту майбутніх соціальних працівників за методикою Д. Люсіна.
The purpose of the article is to conduct a monitoring study of the level of training of a social worker to create an accessible environment in the system of OTG. It was determined that for the study of the motivational component of the social worker's readiness to create an accessible environment in the OTG system, we used the valid methodology of the TOM "Test of motivational orientations", developers: L. Borgioni, L. Petita, K. Barbaranelli, adaptation was carried out by L. Burlachuk, Kh. Rakhubovska. In order to study the motivational orientations of the social worker to create an accessible environment in the OTG system, the TOM method was used: a questionnaire designed to measure the motives that guide behavior in professional conditions. This technique is based on McClelland's theory of needs and Berlin's theory; the questionnaire is aimed at measuring the three motivational orientations identified by McClelland, as well as a separate aspect of the need for success - the orientation to novelty considered in Berlin's theory - was carried out. The following psychodiagnostic methods were used during the assessment of the personal-adaptive criterion of the level of training of social workers to create an accessible environment: "Emotional self-awareness" method (O. Vlasova); Questionnaire of emotional intelligence "EmIn" (D. Lucin). The results of the research are based on the position of 200 senior students majoring in Social Work. In the course of conducting an experimental study, results were obtained that indicate different levels of development of emotional intelligence of future social workers in the context of readiness to create an accessible environment in the OTG system. The levels of emotional self-awareness of future social workers (according to O. Vlasova's method) and emotional intelligence of future social workers according to D. Lyusin's method were also determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30342
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UDYCH_4.pdf287,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.